~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

~ Surat Cuti Dari Taska ~


Petang semalam masa ambil aleya dari taska, aku dapat surat cinta nie.. hehehe.. xdala.. sapa pulak yang nak bagi surat cinta kat mak yong nie ye dak.. terboyot boyot bawak perut.. cuma surat cuti dari taska, dorang maklumkan taska tutup dari 9.9.2010 sampai 19.9.2010 sempena raya puasa nie.. lama gak kan taska tutup.. aku apply cuti 3 hari je.. yg selebihnya aku dah bincang laki bini nak hantar aleya kat umah mak aku kat damansara.. kebetulan masa raya tu aku dah preggy 36 minggu maknanya dah 9 bulan.. mengikut pembacaan dan pengalaman aku, waktu 36 minggu hingga 42 minggu tu kita kenala bersedia dengan sebarang tanda-tanda bersalin.. masa aleya dulu aku bersalin masa 38 minggu.. yang 2nd baby ni xtau la sama ada awal atau lambat... uishh berdebar jugak nie.. rasa macam baru pertama kali nak bersalin pulak.. adoiii... :)



Photobucket

4 comments:

Zaidah said...

takutkan klu disebut tentang pengalaman bersalin...sebab dah ade pengalaman mcm gerun plak...hehehe..ape2 semoga semuanyer selamat..amin

amai @ mai said...

kak zai : gerun tu gerun gak kak.. hihihi.. kena byk doa dan sokongan dari suami.. aminnn..

Mrs. Simplicity said...

mai, sama la dgn taska nia dgn adel, cuti raya sakan. maka, mama diorg pun kena la bercuti raya sakan gak. kalau tak, tak tau nak soh sape jaga. tp ok la, cuti banyak lagi. :)

amai @ mai said...

alya : xpela alya cuti byk lagi, mai ni cukup2 je nie.. sebab masa antar kat pengasuh dulu slalu cuti aje (menyesal plak.. huhuhu..) taska plak cuti sakan, sib baik dh dpt solution nak antar aleya umah mak... alhamdulillah.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin