~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, September 4, 2011

~ Salam Lebaran ~

* Sticky Note : Entri baru sila scroll di bawah..

pic : mr google

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Hari Merdeka kepada semua pembaca blog dan kengkawan yang mengenali diri ini.. Mohon ampun dan maaf andai ada cerita-cerita saya yang mengguris perasaan dan menyakitkan hati kalian semua...

Bagi yang pulang berhari raya di kampung.. semoga berhati hati di Jalanraya yer... memandu dengan berhemah demi keluarga yang tersayang..

ikhlas dari :
~ mrsnano family ~

Photobucket

Friday, August 26, 2011

~ Menu Berbuka Puasa... ~

Masa berlalu begitu pantas.. sekejapan je dah nak raya... rindu ramadhan bertandang lagi... meh sini nak tepek menu-menu masa berbuka puasa... kebanyakan menu adalah dari umah ibunda... hehehe.. umah sendiri idokla ada...

* Amaran Awal!
n3 nie akan mengandungi gambar-gambar yang mengiurkan... hehehe...




***************************************************************************



*********************************************************************



********************************************************************



*****************************************************************************

Menu Puasa 21




nota : Syukur Alhamdulillah... rezeki yang diberikan..



Photobucket

Friday, August 19, 2011

~ Hari Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 5

Gambar sekadar hiasan

kredit : mr google images

Salam.. Alhamdulillah..
Hari ini merupakan hari ulangtahun yang ke 5 usia perkahwinan kami..

Semoga perhubungan ini akan kekal sampai akhir nyawa... terima kasih. syukur kepada Mu Ya Allah kerana mempertemukan diri ini dengan insan yang paling istimewa.. semoga bunga-bunga cinta antara kami berdua sentiasa mekar di hati kami berdua..

Buat suami yang tercinta... terima kasih atas segalanya, terima kasih kerana menerima kekurangan diri ini.. terima kasih kerana membahagiakan diri ini.. terima kasih kerana menyayangi diri ini.. terima kasih kerana memahami diri ini.. akan ku bahagiakan dirimu seperti mana engkau bahagiakan diriku.. i love u so much..

Dengan kehadiran puteri-puteri yang tersayang ia dapat mengukuhkan lagi kekuatan kasih sayang kita sekeluarga..

Ya Allah.. aku gembira dan bersyukur kerana mempunyai keluarga yang bahagia.. aku memohon pada Mu Ya Allah... semoga kebahgiaan ini adalah untuk selamanya... Amin..


nota : ter jiwang plak ari nie... hehehe...


Photobucket











Wednesday, August 10, 2011

~ Hasil EBM : Minggu Pertama Puasa ~

Alhamdulillah.. dah seminggu lebih kita berpuasa..
Laila masih lagi bf sampai skrang.. dah 10 bulan dah..
Sekarang hanya susu ibu yang fresh aje dibekalkan ke TASKA (Hari ni perah.. sok antar TASKA).. Alhamdulillah masih diberi kemampuan dan rezeki kepada Laila..
Insyaallah.. akan diteruskan lagi..
Sejak mula berpuasa tempoh hari, jadual pengepaman saya di opis sudah berubah..

Sesi Pertama : Sahur
Sesi Kedua : Di Pejabat
Sesi Ketiga : Sebelum Tidur

Hari Pertama je saya keletihan... flat giler.. lepastu dah ok dah...

So, bulan puasa ni tak mau cerita banyak la.. u alls layan je gambar yer.. pic2 ebm yg diperah dipejabat sepanjang minggu lepas (puasa)..


nota : Syukur Alhamdulillah...



Photobucket

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan



Assalamualaikum..



"Ramadhan kembali menyapa.. rindu setahun lalu kini terubat.. pintu keampunan dibuka seluasnya.. moga tiada yang terlupa untuk meraikan kesucian bulan ramadhan ini.. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.. Moga diampun dosa diberi rahmat.."




ikhlas..


- mrsnano family -



pic kredit : google





Photobucket











Wednesday, July 20, 2011

~ Wordless #2 ~







nota : dah lama tak tepek gambar anak dara saya ini... untuk yang rindu anak dara sulung saya nie..


Photobucket

Tuesday, July 19, 2011

~ Gigitan ~

bila kena gigit tak kiranya semut ke nyamuk ke...
memang cenggini jadi kat kulit laila..
ngape ek?
mungkinkah sensitif.. ermmm...
kakaknya dulu xde plak macamnie..
mula2 ia akan jadi merah...
pastu makin besar dan keras...
biler dah kering ia jadi hitam dan mcam ade air je kat dalam tue..
anak-anak korang penah jadi macamnie tak?
apa ubatnya?
buat masa nie saya sapukan kapur sireh je..
kalau takde kapur sireh tu saya sapukan minyak gamat je..

ni kat lengan..

ni kat tepi telinga..

tido sudah.. dah bercop cop ngan kapur sireh..
nota : selalu benor kena gigit... gebu sangat ke dik...


Photobucket

Monday, July 18, 2011

~ Wordless #1 ~

dh lama simpan gambor event nie..
kenangan terindah yang tak mungkin dapat dilupakan..
so.. xde crita.. hanya gambar dan semua gambar menceritakan segala galanya..






i'm in crowd...









jumpa Shiela (blogger) kat sini... :)

with Farah Farhan... My Idol... :)




Photobucket

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin