~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, July 26, 2009

Nak g kursus..~~

Uwaaaa... aku nak g kursus petang nih... 4 hari tu... sbenarnye aku ni urusetia jer... disbabkan tahun ni aku xpernah g kursus, tu yg dorang ofer kat aku utk jadi urusetia.. lgpun bos aku xde minggu dpan, ade urusan kerja kat luar... so fare la kan.. bos xde PA pun xda...

mr. hubby n leya tinggal kat umah... turn mr. hubby jage leya plak... hehehehe... xpe, pandai2lah mr. hubby ku itu mguruskannya.. ape yg penting, awal2 lagi dh suh aku preparekan baju anaknya itu utk dihantar ke rumah pgasuh.. yg lain2 dia uruskn..

so, utk mr. hubby ku syang... gud luck ya'...


PhotobucketPhotobucket

Thursday, July 23, 2009

Yuhuuu....~~~

Wahhh.. rindu bangat sama korang...

lama betoi x update blog nih.. maklumlah sejak 2 menjak 3 menjak nie sibuk memanjang jer.. xsempat dn xde masa nk update blog...

ari ahad ni smpai ari rabu depan aku kena g kursus... itupn sbab jadi urusetia... ermmm sbuk lagi.. bile time aku x sbuk... ntahla.. aku rase stiap masa je bz... sian aleya kena tinggal lagi..


PhotobucketPhotobucket

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin