~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, July 19, 2011

~ Gigitan ~

bila kena gigit tak kiranya semut ke nyamuk ke...
memang cenggini jadi kat kulit laila..
ngape ek?
mungkinkah sensitif.. ermmm...
kakaknya dulu xde plak macamnie..
mula2 ia akan jadi merah...
pastu makin besar dan keras...
biler dah kering ia jadi hitam dan mcam ade air je kat dalam tue..
anak-anak korang penah jadi macamnie tak?
apa ubatnya?
buat masa nie saya sapukan kapur sireh je..
kalau takde kapur sireh tu saya sapukan minyak gamat je..

ni kat lengan..

ni kat tepi telinga..

tido sudah.. dah bercop cop ngan kapur sireh..
nota : selalu benor kena gigit... gebu sangat ke dik...


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin