~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, July 16, 2011

~ Julai Sudah... ~




Salam... Huk huk huk... batuk la pulak..
Ish tuan rumah tak hapdet hapdet
Dah berabuk dah blog ni..
sebulan lebih sudah tak berapdet..
Cik Puan Naza.. pun dah tegur.. bila ko nak hapdet blog nie.. lama giler x hapdet.. :)
Cik Puan Rosmona.. saya sedang menghapdet blog saya ini.. :)
Malas betul la sejak 2 menjak 3 menjak nie
Mohon ampun ye untuk pembaca2 blog saya ini
huhuhu...

Nie pun merajinkan diri nak hapdet..
N3 nie bersiaran dari damansara.. umah mak aku..
Sementara si kecik tu tido.. cuba la naip sikit2..
Nak naip satu entri pun kena ganggu dek kakak..
Kjap2.. ibu, kakak nak kencing.. ibu, kakak nak susu.. macam2 lagi permintaan, mentang2 la ibu ada kat umah ek, macam2 kakak nak ek.. ni yang buat ibu geram manja2 nie... :) ape2 pun ibu sayunkkk korang.. korang berdua la penawar tensen ibu...
En. Hubby plak awal2 pagi dah g memancing ngan adik saya..
Jenuh la wei.. camne nak jadi blogger tegar nie..
Bukannya merungut tapi meluahkan perasaan..

memang byk crita nak crita tapi kalau dah penyakit 'M' tu datang, ape pun tak boleh..
kalau ikutkan dah 2 minggu aku dok damansara nie..
anak-anak saya demam.. mula2 si kakak yang demam.. pastu diikuti oleh adiknya pulak..
adiknya yang demam lama sikit tu, sampai kena amik darah.. syukur alhamdulillah, xde ape2 yang berlaku.. mungkin si adik demam nak pandai sesuatu agaknya..

Bulan ni jugak Laila dah 9 bulan... kejapan masa berlalu.. dah pandai macam2.. cuma gigi je lum tumbuh lagi.. takpelah dik.. lambat tumbuh gigi lambat gigi rosak... Alhamdulillah, si adik masih lagi menyusu badan sehingga kini..

Ape perancangan hari minggu ini yer?
nak pergi floria? en. hubby xde plak.. ingat nak ajak esok.. hari last..
nak pergi soping? ongkos orak ono..
duk umah je la ek... awal2 pagi tadi bangun.. dah buat Popia Nestum.. saja test.. alhamdulillah menjadi cubaan pertama...
malam ni insyaallah adik beradik berkumpul... ada surprise..
ape surprise tu.. tungguuuu...

Untuk semua... SELAMAT BERHUJUNG MINGGU... DAN... SELAMAT HARI SUSU IBU 2011... :)


Photobucket







No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin