~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, May 5, 2011

Bulan Mei Bulan Aktiviti Penuh

Dah masuk bulan 5 rupenye..
Sekejapan masa berlalu..
1stly.. nak ucap tahniah pada puan ROSMONA atas kelahiran 2nd bb beliau..
Selamat berpantang n take care..
Jangan lupa BF bb yer.. :)

Bulan 5 adalah bulan yang agak bizi bagi saya
Besok kami akan balik kampung di Ipoh
Adik ipar saya akan berkahwin
So, sibuk berkendurila saya di kampung
Alhamdulillah semuanya dah settle
Cuma nak alert ngan pak kadi aje
Maklumlah orang tua.. kekadang tu lupa ye dak..
En. Hubby memangla orang penting
Merangkap Wali adik dia kahwin
Arwah Pak Mertua dah lama meninggal sebelum kami bertunang lagi
Insyaallah, kalau berkesempatan saya upload la gambar2 dan cerita tentang majlis tu nanti

Akhir bulan 5 ni pulak
Adik kedua saya pulak naik pelamin
Itu yang lagi sibuk
Sebagai kakak yang sulung
Macam-macam nak buat nie
Dari Pelamin sampai ke goodies
Aduhh.. masa memang amat diperlukan saat ini
Dah jadi rutin wajib setiap ujung minggu balik rumah mak
tapi minggu ni tak balik lah
sebab dah balik ipoh nak selesaikan hal kenduri di ipoh plak

tak lupa jugak hal di pejabat
masing2 tengah kejar audit 5 s dan star rating
memang semua orang di pejabat tgh sibuk
kena korek2 pulak fail dulu-dulu nak cari maklumat
jenuh yer..

saya ni pun curi2 masa je nie
tengah update fail meja ni hah
sempat lagi nak taip kat blog

insyaallah, kalau berkesempatan cerita mengenai SARAKIDS Gathering tempohari akan saya publish di sini..

ok.. jumpa lagi di lain n3..


Photobucket



2 comments:

Auni Arissa said...

Huhuhu!!!! Tahniah...Selamat menerima adik ipar baru..jadiknya kak mai tak pergilah ke gathering DSK esok yer..huhuhu..

rosmona said...

makasih k.mai...
ohoooooooohoiii... kate bulan 5 je sibuk? ni dh bulan 7 dh ni.. sibuk lagi ker???? lame beno x menghapdet belog nampaknyer...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin