~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, August 4, 2010

~ Kerana n3 Mu Itu Sahabatku ~

Nie kerana gara-gara baca n3 member aku.. arin.. n3 dia nie yang membuatkan aku terliur.. huhuhu.. arinnn.. ko memanggg... banyak sangat n3 makan-makan kat blog ko itu... ;)

bila dah teringat-ringat kan lebih baik beli, sian pulak kat bb kalo teringin nanti.. hehehe.. so, hari sabtu lepas masa singgah isi minyak kat petronas, masuklah dalam kedai mesra petronas tu, sebenarnya cari benda makanan lain, bila nampak je oreo tu laju je aku ambik..

so layann..

ini la makanan yang aku terliuq itu... hehehe.. harus dirembat ok..

oke.. celup dulu dengan air susu segar.. sila abaikan tangan kiri ku itu, hanya utk ambik gambor je aku celup biskut
taraaa... dah tinggal separuh.. nalaaa.. sedap betul dapat makan biskut oreo.. sesekali jadi kanak-kanak pun apa salahnyer..


Photobucket

3 comments:

Zaidah said...

mai nak skit bleh tak...

Mommy Prince said...

almak.abis lah..mak yong ngidam..
nasib mak yong jumpe kat petronas..
dapkan blueberry tu. ngeee.dap nyer nak beli lg stock dah abis.. uhuk2..

mai a.k.a ibu leya said...

kak zai : boleh kak ;) jom gether2 makan.. yummy.. yummy..

MP : gara2 nengok n3 mu itu la, tergoda u.. sedap, cam icecream.. hehehe.. sib baik x berebut ngan sikecik ni hah.. hahahah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin