~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

~ Hubby Dapat Sample Kuih Raya ~

Salam Jumaat buat semua kengkawan.. amacam hari nie ada puasa ka? hehehe.. Alhamdulillah.. sebelum tu nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada kengkawan yang komen kat n3 anniversary aku yang sebelum nie.. thanks a lot ya..!!

ok la kali nie aku tepek sample kuih raya.. ha ha.. bukan aku juai ek.. xda maknonye aku nak buat, x pandai la x pandai ke malas.. hohoho.. sample kuih raya ni mr. hubby yang bawak balik dari opis ari rabu lepas, 1 plastik tesco tu dia bawak balik.. aku tanya mr. hubby kenapa banyak sangat bawak balik.. nak tau dia jawap apa "orang dah bagi yang.. abg amik la.. rezeki.. tapi lum tentu lagi nak order ke idak.. " cess.. yo yo oo je jawapan.. bile aku tanya takpa ke kalau tak order.. dia jawap "takpe.. abg pun tak tau sape yang buat kuih nie.. tau-tau je pegawai abg bagi suh bawak balik je.." ishh laki aku nie.. ntah sape2 punya sample kuih tu.. kalau tuan punya cari... hah baru tau.. semua sample kuih tu aku simpan dalam botol, bile agak agak teringin nak makan amik aje makan selepas berbuka yer .. wat masa ni yang rajin makan kuih raya nie aleya la.. sampai boleh pilih pilih mana satu nak makan dulu..

korang semua buat ke atau tunjuk tunjuk je kuih raya tahun nie? aku.. mungkin tunjuk tunjuk aje.. yang banyaknyer mungkin aku beli kerepek, maklumlah makanan camtu je yang cepat abis dan tak membazir.. kalau kuih2 nie lambat sikit nak abis silap hblan sampai raya haji pun masih ada lagi..

siap taruk dalam bekas kotak lagi.. macam bekas coklat aje.. cantik.. senang nak pilih ikut selera hati.. :)
nie yang dalam plastik utk di rasa.. ermm so far ok sedap jugak..
nie ada lagi..
kerepek bayam ni pun ada orang buat gak ek.. ermm.. bagus bagus..


nota : aku suka makan kuih tat lagi lagi kalau dapat yang rapuh ermmm... jangan ada yang terliur yer.. kalau korang, suka makan kuih ape ek masa raya ?


Photobucket

3 comments:

Zaidah said...

malam tadik pun asben ade bawak sampel kuih raya...tak sempat nak makan...nabil dah habiskan..huhuhu..sempat rasa sebijik aje....zai suka kerepek/ keropok binjai sedap...

amai @ mai said...

ye ke kak.. sian akak, takpa nanti order je ngan husband akak.. :) leh mkn puas2..

Ibu Double Q said...

kuih goyang @ loyang arwah opah yg buat... lagi satu kuih arab @ makmur yg inti kacang.. perghhh.. kecur beb..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin