~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, August 22, 2010

~ Aku Dibanci @ Rumahku Dibanci ~



malam bile ntah, pas mr. hubby balik dari semayang terawih.. kertas ni dah ditepek kat pintu rumah aku.. bile tengok ohh borang banci.. bila masa plak sempat dia tempek yer.. tak dengar orang ketuk pintu pun ke aku yang tak dengar.. hehehe..

aku pun terus isi borang nie pastu tempek balik kat pintu umah aku.. macam arahan dalam surat tu, nanti diorang datang kutip, masa siang ke malam tak tau plak aku..

aku terpikir jugak kan.. mungkin diorang ade datang umah aku nak banci tapi selalu takda orang aje maklumlah tuan rumah ni kaki berjalan.. kesian kat dorang kan..

korang dah dibanci ke? jangan lupa tanggungjawab yer... hahaha.. chow sin chiii..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin