~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, August 18, 2010

~ Wajah-Wajah KeTIDORan ~

bulan-bulan puasa nie.. lagi lagi bila dah petang cam gini duk dalam opis aircon plak tue.. aduishhh tetiba ngantuk je.. meh layan nengok koleksi gambar gambar aleya time tido.. nak share ngan korang.. jom layan... :)

Nota : jangan pulak pas nie ada yang tido sambil buat keje... kui kui kui...


Photobucket

4 comments:

alyyani said...

mai, mmg rasa nak tido tgk gmbr aleya tido. tenang je tgk muka baby tido kan. ye la, takde nak fikir masalah. hutang ke. hehehe..

Zaidah said...

tengok gambar ni rasa macam nak tidurlah plak...

mai a.k.a ibu leya said...

alya : mmg pun alya, tenang je nengok bby tido.. anak-anak la penawar segala masalah.. :)

mai a.k.a ibu leya said...

kak zai : petang2 cam gini kak sesowai... tapi masalahnya kat pejabat kalo kat umah dah selamat dah menidurkan diri.. hihihi :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin