~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, August 1, 2010

~ Suka Nou Makan Kek~

Asal nampak kek..

"Ibu.. beday yuyu eyaa.."

tak kisah kek apa pun.. cupcake ke.. kek biasa ke.. kek pisang tu pun jadila kan..

mentang-mentang la pakcik aleya [adik aku] memang kerja dekat SR.. aleya pun dah pandai nak order kek ye kawan-kawan.. order aje.. bayar kemudian..

"aman.. beday yuyu eya atu ek.."

* aman = paman [panggilan untuk pakcik]

last week, pakcik dia belikan kek brownies coklat nie.. takda sambut apa apa pun, saja je beli mengenangkan anak buah dia si aleya tu.. aku pun tumpang semulut k.. terliuq.. hehehe...

budak yang suka makan kek.. sibuk nak potong "bedayy yuyu eyaa.." kalau boleh hari-hari beday yuyu eyaa..


nota : boleh botak kepala ayah.. hari-hari nak makan kek.. kui kui kui..


Photobucket

3 comments:

idah @mama izzya said...

hehhe..kecik2 dah pandai wat permintaan erk..

tapi sedap gok mkn kek kan...

alyyani said...

wah, taste bole tahan si kecik tu. suka kek. siap nyanyi lagu bday lagi tuh. heheh.. comel je.

mai a.k.a ibu leya said...

idah : kalau permintaan yg boleh ditunaikan, ibu n ayah pun x kisah.. lg2 pasal makanan x berkira pun, mana xnyer ibunyer pun leh tumpang semulut... hehehehe...

alya : tula alya, x kisahla kek aper pun, yang dalam plastik rege 70sen tu pun blasah juga nyanyi "bedayy yuyu eeya.." saborjelaa..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin