~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

~ Sahur Pagi Tadi ~

Alhamdulillah.. hari nie hari pertama kita mula berpuasa..

Pagi tadi dalam kul 4.30 pagi aku dah bangun k.. awal gak kan sebab nak masak simple simple aje.. bila mengandung ni kenala rajin sikit bangun sahur, nanti baby dalam peyut nie rasa lapor plak... sayang pulak nak bukak.. jenuh nak menganti..

menu biasa aje.. Kurma, nasi panas, ayam goreng segera [ayamas], sayur sawi.. untuk air pulak aku buat Horlicks n Air Kosong aje.. jadila kan aku sorang je yang makan.. mr. hubby tak makan nasi.. dia cuma amik Quaker Oat n kurma aje.. takpela kalau dia dapat tahan kan..

masa ngandungkan Aleya dulu masa bulan puasa tahun 2007 usia kandungan aku baru 5 @ 6 bulan rasanya.. 1st time puasa masa mengandung.. puasa hari yang pertama dah kantoi.. tapi yang lagi 29 hari berjaya jugak aku menghabiskannya.. tahun ni bulan puasa usia kandungan pun dah masuk 8 bulan.. perut pun dah besar, insyaallah aku boleh..

Photobucket

2 comments:

cheqna said...

oo

selamat berpuasa ye
semoga dapat pose penuh =)

Zaidah said...

SEMOGA TAHUN NIE MAI PENUH YER....TAPI KLU TAK LARAT IBU HAMIL DIBOLEHKAN UNTUK BERBUKA

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin