~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 6, 2010

~ Promosi Penghabisan Stok ~


Rasa-rasanya macam sabtu ni nak pergi kat sini aje.. bukannya jauh pun dekat dengan rumah mak aku aje.. tapi orang mesti ramai kan.. maklumlah jualan murah-murah barang baby dan kanak-kanak..
aku cuma nak beli barang-barang ni aje..
~ tisu basah
~ sabun botol susu [ stok kat umah ada lagi 1 botol ]

baju-baju tu tak beli kot.. cukupla yang dah ada tu.. cehhh... ye ke nie.. sampai sana rambang mata.. kui.. kui.. kui..

kesimpulannya :- tengoklah camne keputusan Mr. Hubby dulu.. kalau dia nak bawak aku ke tempat nie, aku on aje.. ermmm...


Photobucket

2 comments:

SaHaNiMsofEa said...

k.mai, sy pun teringin nak g sana,sy ni kaki pureen, tp apakan daya, jd lupa daratan plak nanti tgh berpantang..sy pun teringin nak beli sabun susu botol tu.. nampaknye carik kat sini je la.

amai @ mai said...

anim : kmai macam tringin nak pergi tapi tgokla kalo big boss nak bawak.. sronok gak sekali sekala dapat beli barang murah2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin