~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 26, 2012

~ Nak Terjah Jugak... ~

Semalam tengahari kan orang gomen rehat panjang...
ingat nak balik umah tapi tak jadi sebab takut jalan jem...
jadi, ofismate ajak la g jejalan cuci mata kat booth booth hari belia tu...
nasib baik cuaca takdela panas sangat...bolehla saya redah...

Kitorang jalan kaki sampai depan MOF tu...hahaha...
Tak perasan pun duk jalan pelan pelan tau tau dah ada kat depan MOF...
Malas cerita panjang layan je picas ek...

Booth NAZA...vespa pun layan...





Pentas pelamin...



Booth Labu Sayong...



Booth Bunga Orkid plak..



Ibu dan bunga...



Batik terpanjang...



Posing sikit...



Aiskrim durian goreng...sedap beb...tapi regenyer...seketul rm3...4ketul rm10...



Singgah beli nie jugak...3 botol rm10...



Dah nak sampai opis balik...bergambor kat sini...kalau bawak anak anak nie, maunyer tak nak balik...nampak spongebob blakang saya tue...



Sepanjang jalan, banyak dapat flyers n brochure...beg free pun dapat...hrmmm...jadila kan dari takde...

Ape ape pun semalam balik keje jem gile depan opis, kuar opis kul 5.30ptg sampai rumah 6.30ptg...padahal rumah sekangkang kera je...sib baik la sabtu ahad cuti...mesti jem gila babas sekarang nie...uishhh tak sanggup den...

~ ibu aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin