~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, May 3, 2012

~ Ipin Pun Nak Jugak.. ~

Nape nangis nangis ni sayang...
Adik kenapa nie...



Kenapa nie sayang...
Marah sape nie...



Alololo...syian anak ibu nie...
Adik nak ape...marah benor yer...



Lorrr...adik marah ipin yer...
Ipin pun nak susu ibu jugak...



Ohhh...xleh kongsi ek dengan ipin...
Adik nak sorang aje...
Susu ibu untuk adik sorang aje ker...



Sebab apa tau ibu...
Sebab susu ibu sedap sangat...yum yum yummy....
susu ibu is da best...

Nota : itu baru patung ipin ibu taruk kat nen ibu...itupun dah jeles...adik adik...macam macam...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin