~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 16, 2012

~ Selamat Hari Guru...16 mei ~

Sempena Hari Guru pada hari nie...saya ingin ucapkan selamat hari guru pada semua guru di malaysia ini...terutamanya bekas bekas guru saya semasa belajar di SEKOLAH RENDAH SG. SERAI (1989), SEKOLAH RENDAH TAMAN CUEPACS CHERAS (1990-1993), SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN DAMANSARA UTAMA (1993-1994), SEKOLAH MENENGAH DAMANSARA UTAMA (1995-1999)...

Tak lupa juga tenaga pengajar semasa belajar di KOLEJ UNIKOP BATU CAVES...dan POLITEKNIK PORT DICKSON, NEGERI SEMBILAN...

Tanpa kalian...siapalah diri saya sekarang ini...Alhamdulillah...kini saya sudah berkerjaya...

Oh yer...tak lupa juga buat makcik saya CIKGU NORAFZAN BINTI SARU...dan kawan kawan serta silent reader blog saya yang bergelar guru tu...Selamat Hari Guru...

Teruskan perjuangan kalian dalam mendidik anak bangsa di zaman moden ini yang penuh pancaroba kehidupan...

Sekadar hiburan...video di atas ditujukan buat semua guru....layannn...n senyum selalu...

~ mai aka ibu AL ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin