~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 26, 2012

~ Cuti Sekolah ~

Wahhh...cuti sekolah sudah bermula...
2 minggu...lame tue...
Kakak Aleya dah sronok ok...
Mula mula dah planning nak bawak kakak pergi bercuti...tapi...
Disebabkan adik laila kena c.pox baru ni n cuti ibu pun tinggal ciput aje nampaknya tak jadila planning nak g jejalan tu...
Insyaallah, kalo ade rezki ibu n ayah akan cuba buat planning jalan jalan hari sabtu atau ahad yer...minggu ni tak boleh sebab ayah kena bertugas jaga pameran istana negara...

Anak dara baru balik dari sekolah...dapat banyak jajan...kata kakak...kat sekolah ada jamuan selamat hari jadi guru...sepatutnya selamat hari guru je sayang oii...





Sempena cuti sekolah yang baru bermula nie, saya menghantar kakak aleya ke rumah maktok nya...alaa bukan jauh sangat pun kat sg buloh je...kat umah maktok ramai yang melayan, tu yang dia sronok kat sini...

Rindu? Ishhh...mestila rindu...kakak aleya kan puteri sulung saya, bila dia takda kat rumah rindu nak gaduh gaduh ngan dia, rindu bebelan dia, rindu nyanyian dia...dan macam macam lagila...nanti mesti adik tercari cari kakak...rindu kat kakak dia, tak de kawan nak main rebut rebut mainan...satu je yang kena buat, hari hari kena tepon @ 3g...nant dia marah kiter plak kenapa tak telefon...heheh...Insyaallah ye kakak...

Tapi nak buat macam maner, ibu n ayah bekerja, nanti takda orang nak jaga kakak...sian kat kakak...bukan ibu tak nak tumpang kakak kat tempat adik tu, taska tu yang tak nak, katenyer dah penuh org duk tumpang antar anak...ramai la sangat agaknyer yer...

alahai...dah pukul 12.15am, patutla mate ni macam dah tak larat je nak bukak...k la semua slamat berhujung minggu yer...selamat malam...ta ta ti ti tu tu...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

2 comments:

MamaMaira said...

cutenya dia...

@lfidah @dim said...

comel kakak aleya pakai tudung..:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin