~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 19, 2012

~ Inai Di Jari...Kelingking... ~

Niela koje anak dara saya yang sorang nie...diam diam je dah berkaler jari kelingking tu...tau tau je, bile dah siap suruh ibu ambik gambar jari dia...anak anak...

Kalau boleh dia suruh acik dia pakaikan inai kat 5 jari terus...hamboiii...sib baik tak mintak pakai q tek *betul ke eja nie... kalau tidak jenuh jugak acik kamu nak layan...tak pasal pasal plak nanti ayah kamu meroyan tengoknyer...hehehe..takpe ayah, jangan risau kakak pakai inai ajer...itupun kat jari kelingking aje...

Nie selepas pakai...muka masham sebab baru pas kena marah ngan acik, tak reti duk diam masa pakai inai...huhuhu...



Bukan main teruja lagi nak jaga jari sampai kering...tak bagi adik sentuh langsung...ermmm...

Nie plak dah lepas cuci bukan main tersengih aje...





Kakak kakak...nasib baik kamu ada mak sedara yang rajin melayannyer...buat sementara waktu nie ibu asyik dok godek adik kamu aje yer...adik kan tengah tak berapa nak sihat...pandai kakak bawak diri ye nak...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin