~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 20, 2012

~ Tahniah...Nadiah... ~

19 Mei ~ Majlis Konvokesyen Uitm...Tahniah kepada adik saya yang berjaya memperolehi IJAZAH SARJANA MUDA PERNIAGAAN ANTARABANGSA (Kepujian)...

Saya tak dapat nak join semalam, maklumlah adik laila baru nak baik dari c.pox, walaupun dah beransur baik tapi mak saya tak kasi pergi...en. hubby pun takda, pergi ziarah suami bos dia yang excident kat Kedah nun...so, kami anak beranak duk umah jela...mesti bestkan kalau dapat join sesi konvokesyen nie, dah la banyak booth booth yang bukak, leh la cuci mata...teringat zaman saya konvokesyen dolu dolu...hahaha....

Nie saya tepek sedikit gambar yang diambil dalam henfon abah saya...







Comei plak smurf nie...



Nanti anak anak ibu dah besar....leh la jadi salah seorang pelajar di hari konvokesyen macam mak sedara kamu nie yer...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin