~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, May 10, 2012

~ Cerita weekend lepas ~

Weekend baru nie...kitorang pergi Sendayan, konon nak tengok rumah, settle kat sendayan terus menuju ke Nilai 3...Jalan jalan cuci mata...konon je jalan kan tapi rembat gak 2-3 barang...ahaks...

Macam biasala hari cuti ramaila orang sibuk membeli belah...masing masing dah gaji kan mahupun gomen dan swasta...so, layan ke picas yang ado nie...nie kat kedai carpet nak cari tilam...




Pas abis beli barang yang dikehendaki kitorang mengisi perut yang berkeroncong ini...lapar giler kan...abis licin pinggan memasing...



Budak nie sorang yang lambat abis nyer...sunguh sungguh dia makan...bile slera dah datang...tu yang seronok tengok...





Abis je aktiviti terus kitorang balik umah...penat berjalan...jadilakan daripada terperap je kat umah...dan esok harinya(ahad) kitorang balik umah mak nak ambik adik pompuan saya datang putrajaya sebab dia dah dapat keje sementara kat opis saya...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin