~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 19, 2012

~ Kakak Buat Kerja ~

Skodeng sikit...aperla anak dara ni buat...



Zoooommm sikit...







Ohhh....patutla pampers adik cepat abis dan rosak...ini rupanya keje kakak ekk...macam dah takde benda lain nak buat main...pampers adik jugak dibuat mainan...bertuah punya anak...kamu sengih yer...macam tak bersalah jer...



~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

1 comment:

MamaMaira said...

senyum macam patung ni la ibu...hehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin