~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 23, 2012

~ Birthday Wishes Yang Terlambat ~

Happy Birthday yang ke 15 untuk adik lelaki bongsu saya...
Semoga Panjang Umur dan dimurahkan rezeki serta rajin rajin belajar...
Jangan asyik nak main je...

Besday nya hari ahad lepas...
Tak sempat nak buat entry...
Baru ari ni rasa macam ada kesempatan sikit...

Sempena besday dia aritu...
Abah saya telah belikan sebuah basikal ala ala pixie gitu...
Amboi...untung budak budak sekarang ek...
Untung betul generasi generasi selepas saya nie...
Apa yang diminta, dapat aje...
Dah dapat basikal tu, sila la jaga elok elok ye...

Saya dulu masa zaman kecik kecik...
Takdela nak merasa hadiah hadiah besday nie...
Nak merasa potong kek pun takda..
Bukan merungut atau mengeluh tapi masa dulu keluarga saya bukanlah senang sangat...lagipun saya ni kan anak sulung...berderet 5 orang adik di belakang saya....semua masih kecik lagi masa tu...ayah saya dulu pun koje masuk hutan keluar hutan...pastu jadi polis biasa biasa je...

Alhamdulillah...sekarang nie keluarga saya pun dah senang...dah senang pun bukan maksud kaya raya yer...senang dalam kategori sederhana dan keselesaan yer...masing masing pun dah besar, ada yang bekerja dan ada yg masih sambung belajar...ape ape pun jadi yang bongsu jugak best kan...ada kakak dan abang yang boleh support...

Okla, daripada terus membebel mehla layan picas yang ada...besday boy yang malu diambil gambar mukanya...







~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin