~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 2, 2012

~ First time terlupa... ~

Hai uolllsss.. dah lunch... saya baru je lunch ni hah...

Ntah macam mane ari nie, padahal dah 1 thun lebih duk mengusung benda alah nie...bleh plak terlupa botol susu...mengepam tu boleh je tapi nak simpan susu tu xde bekas...dah la setiap hari bekerja memang ada sesi mengepam untuk laila...aduihhh sungguh pelupa ibu kamu ni adik...haha so tengahari tadi dah la ujan lebat gilos, saya redah jugak balik ke rumah amik botol, kerana susu ibu sanggup dik...dah balik opis teruslah dengan projek...Alhamdulillah nie la hasilnya sebentar tadi...rezeki untuk laila...terperasan susu nampak pekat dari biasa...



Disebabkan laila baru baru nie kena cery bery dan muntah muntah, minggu nie saya nak bekalkan susu yang fresh aje untuk laila...maknenye pam hari nie untuk bekalan hari esok...dah jadi macam mula mula laila masuk taska dulu...so, stok ebm yang beku tu disimpan dalam DF la, time emergency je baru guna...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

2 comments:

Mommy_ima said...

botol breastpump tu ke? hihi...sy penah tetingal plastik simpan susu, so, beli air mineral sbb nk transfer simpan dlm botol mineral..huhu..

amai @ mai said...

hihi...ari ni plak terlupa, slalu x pun...nasib baik umah dekat ngan opis, kalau jauh harusla cari botol mineral jugak...:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin