~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 24, 2010

"Mama_Balqis 2nd GiveAway"

Nak Join GA lagi la.. hahahaha.. kali nie nak join GA yang dianjurkan oleh anje a.k.a Mama_Balqis dianjurkan bersempena kelahiran anje pada 21 September 2010 pada beberapa hari yang lepas.. anje menyambut kelahirannya yang ke 26 tahun.. check it out..



Syarat2 Untuk Menyertai:

1. Add blog mama_aqish di blogroll/bloglist anda & WAJIB menjadi Follower mama k
dah lama dah jadi follower.. selalu baca blog anje..

2. Tepekkan banner GiveAway disidebar & entry blog anda & pastikan ianya di link back ke entry ni.(no link back will be disqualified)
udah ditepek.. cer tengok.. adakan kan kan.. dah link jugak..

3. Terbuka kepada SEMUA yang mempunyai blog & Giveaway bermula dari
21hb September 2010 sehingga 8hb Oktober 2010
Sib baik sempat lagi join..

4. Hanya tajuk "Mama_Balqis 2nd GiveAway"
Tajuk pun mengikut syarat.. udah beress...

5. Bila dah siap, tinggalkan link penyertaan di entri ni
Jap g yer.. jgn risau n silalah terjah..

6. Kat Entry WAJIB mention GiveAway dianjurkan bersempena Sambutan Ulangtahun Kelahiran mama yang ke 26 beserta UCAPAN seikhlas hati kengkawan...

Ucapan Untuk Anje..

"Selamat Menyambut Ulangtahun kelahiran anje yang ke 26.. muda lagi rupenyer.. Semoga anje dan keluarga sentiasa bahagia dan gembira disamping suami dan princess balqis yang tercayang.. Semoga Allah sentiasa membuka pintu rezeki buat keluarga anje dan sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t dalam menjalani kehidupan seharian dan dikurniakan kesihatan yang baik baik.. Semoga anje sentiasa sukses dalam bidang tugas yang diceburi oleh anje dan sukses dalam dunia bloggers yang semakin rancak pada masa sekarang ini.. Akhir sekali, semoga panjang umur dan jangan lupa untuk bersyukur atas keberkatan yang telah diberikan...
ikhlas dari mai (mrsnano)"


sapa2 yang berminat meh ramai2 join GA nie yer... keterangan lanjut boleh klik sini..

Photobucket

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin