~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, September 8, 2010

~ Dah Mula Cuti Raya Dah ~

Nie n3 auto publish yer..
Malam tadi jenuh naip ok..

Hari nie aku dah start cuti raya yer..
So, blog pun dengan rasminya aku bagi cuti rehat la jugak..
Aku mula bercuti hari ini (Rabu) sampai Isnin depan..
Maknenyer hari selasa.. Insyaallah, akan masuk opis semula..
Kalau aku masih belum bersalin, akan ku hapdet cerita masa raya ok..
Dan sekarang kami ondway balik kampung di Ipoh..
Tahun nie beraya belah suami yer..
Sape2 yang dok Ipoh tu mehla jemput ke rumah..

Malam nie pakat2 duk depan tv yer..
Samada esok raya @ jumaat raya..

So, kesempatan ini.. aku nak ucapkan sekali lagi..
Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kengkawan yang mengenali diri ini..
Kengkawan blogger yang setia membaca blog ku ini.. cewahhh...
Maaf dipinta sekiranya ada diantara n3 n3 aku yang telah menyinggung perasaan korang walaupun ianya tidak disengajakan..
Kepada yang ingin pulang ke kampung.. berhati hati di Jalanraya.. ikut peraturan yang telah ditetapkan ok..



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin