~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, September 7, 2010

~ Baju Raya Si Anak Dara Ku ~

Orang lain dah siap tepek2 baju raya..
hehehe.. aku baru nak tepek ni hah..
tapi baju raya si aleya aje..
ibu n ayah tak beli ape pun.. huhuhuh..
cuma aku dpat la rembat sandal kat BATA sepasang utk aku..
kali ni soping memang save bajet punyer..
huhuhuh...

Cam biasa last 2 week, kitorang g shopping baju casual untuk Aleya..
Baju untuk g jejalan..
Baju kurung dah lama beli dah sebelum puasa lagi..
Kasut aleya pun x beli pakai yg tahun lepas aje..
Baru pakai berapa kali.. hehehe...
Meh la aku tepek apa yang sempat di rembat..
Kitorang shopping kat Carre4 n Giant aje..

Jadilaa kan.. ;)

~ baju kurung 2 pasang (oren n biru), tahun ni xde tema.. tema rojak aje.. ~

~ 3 pasang baju jalan utk anak dara ku ~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin