~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

~ Terlambat ker... Tak Kot.. ~


~ gambar ihsan : mr. google ~

Sorila n3 nie lambat nak publish..
Tapi rasenya masih tak terlambat nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-53 Tahun kepada semua rakyat Malaysia...

Sapa2 ade pergi tengok sambutan kat Stadium Bukit Jalil semalam?
Aku tak pergi pun.. cuma nengok dalam tv aje..cam best je nengok dalam tv tu.. penuh warna warni.. sambutan kali ni bagi aku agak simple aje maklumlah bulan puasa kan takkanlah nak sambut beria ria sangat kan..

Nie la tema untuk tahun nie yer..

" 1 Malaysia Menjana Transformasi"


nota : semalam cuti umum kan.. mesti korang amik peluang ni nak pergi shopping baju raya.. hehehe.. hari nie (1/9) duit saguhati pun dah masuk.. nak sambung shopping lagi ker? kui kui kui...

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin