~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, September 7, 2010

~ Hamper Hari Raya ~

Morning uollsss...
Alhamdulillah hari nie hari yang ke 28 kita berpuasa..
Masing2 hati sudah di kampung yer..
Ermmm... dah ada yang cuti ke?
Pada yang dah mula bercuti tu..
Selamat pulang ke kampung halaman yer..

okla.. sebenarnya n3 dah lama tapi baru nak publish ari nie..
macam tahun lepas opis aku akan bagi hamper kat semua kakitangan ibu pejabat..
tapii.. yang tak bestnyer.. kali nie nyer hamper very da simple.. x cukup bajet kot... huhuhuhu...
kalau cam tahun lepas meriah jugak kan.. banyak gak isi dalam nyer...
heheheh... apa2 pun, aku ucapkan terima kasih pada pengurusan hamper nie...
apa kata.. tahun depan korang bagi duit raya plak kat kitorang nie...?
huhuhu...

niela rupanya hamper yg diterima.. beg kertas ajer.. nak tau isi dalam nyer aper..
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

tadaaaa.........

~ blueberry tart, coklat, popia gulung n sekotak air mangga ~


nota : coklat, popia n air mangga tu udah habis di makan n diminum... x sampai raya pun..

Photobucket

4 comments:

bizzonline said...

popia..idaman kalbu..bestnye dpt hamper.

Selamat Hari Raya buat awk sekeluarga..Kalo blk kg,ati2 ye.

mai a.k.a ibu leya said...

thanks eya..
sama gak ngan awak yer..
Selamat Hari Raya.. ;)

nome said...

selamat hari raya mai...mie mohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa...

cantekla beg hamper tu...lg2 isi di dalamnyer sgtlah sedap...

mai a.k.a ibu leya said...

thanks mie..

beg tu sekali pandang cam corak beg LV je.. hahahah.. dapat beg kertas pun jadila.. isi dlmnyer tinggal blueberry tart je, yg lain sudah disantap oleh mai n aleya.. kui kui kui..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin