~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, September 15, 2010

~ Dah dapat hadiah saguhati itu.. Thanks Alya ~

Ingat lagi x n3 nie..
So, nie lah hadiah yang ditunggu2 tu..
Mak aku kata poslaju ni dah sampai sebelum raya..
Tapi baru hari isnin haritu aku dapat bukak hadiah nie..
Nak ke tengok hadiah nyer..
Jeng.. Jeng.. Jeng..
~
~
~
~
~
~
~

Tadaa...

ni baru sampul poslaju..
nak tengok dalam nyer plak ek..
~
~
~
~
~
~
~
~
~

ni diaa....hahh... dapat tsert n kad raya lagi..
cantik tak..
model sedang menggayakan baju baru yang diterimanya..


Terima kasih Aunty Alya.. Cantik baju nie.. nanti bolehlah aleya pakai g jejalan yer... ;)


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin