~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, September 3, 2010

~ Zakat Fitrah ~

~ mr. hubby + aku + aleya + mama mertuaku ~


Alhamdulillah.. semangat raya semangat jugak kan..
Tapi tanggungjawab menbayar Zakat Fitrah jangan sesekali dilupakan..
Nanti last last minit sebelum solat raya ada yang terhegeh hegeh nak pergi bayor yer..
No.. no.. no.. janganlah macamtu..
Apa salahnya luangkan sikit masa untuk membayar zakat fitrah tu..
Sekarang nie kat mana mana pun dah ada tempat nak membayar zakat fitrah tu..
Kat soping kompleks pun ada..
Kat bazar ramadan pun ada..
Kat masjid.. surau..

So, takde alasan ye untuk yang tak da masa nak g bayar zakat fitrah..

Nota : Jangan lengah lengahkan ye..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin