~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 14, 2010

~ Kembali Bersiaran.. ~

Salam 5 Syawal..
Apa kabar korang? masih bercuti raya lagi ker..
Amboiii... beraya sakan noo...
Aku skrang kat pejabat.. baru masuk keje ari nie..
Pergi pejabat pun parking kosong jer.. kalo idak berebut2 nak parking..

Aku cam biasa la.. Syawal ke 3 dah balik Putrajaya..
Hah amik ko.. sampai putrajaya sunyi jerk.. jiran miran aku pun lum balik lagi..
Parking janganlah tanya.. masih kosong..
Mungkin dorang ni amik cuti sampai Hari Malaysia 16hb ni kot..
Hahahaha.. kenapa aku cepat sangat balik erk?
Bukan ape, ari senin semalam aku ada checkup 37 minggu..
Tu yang kena balik awal.. lagipun nak beraya kat umah mak sendirik pulak..

Cerita pasal raya?
Nanti aku hapdet k..
Nak kena karang dari A to Z nie.. jenuh..
Hehehe...
Ape2pun jangan risau ek..
Cerita pasal raya pasti menyusul.. insyaallah..

Untuk makluman, aku masih belum bersalin lagi yer kawan2..
Dah cukup bulan dah dan orang kata sekarang ni tempoh berjaga-jaga..
Kena alert dengan setiap tanda2 yang ada..
Pinggang pun dah sakit2..
Peha pun dah lenguh2..
Perut pun dah mengeras-ngeras..
Tapi aku still masih boleh bertahan..
Masih boleh drive kreta g pejabat..
Masih boleh berjalan-jalan walaupun kakiku dah macam belon..
Perut pun nampak masih tinggi lagi..
Aleya pun aku dah antar kat umah mak.. sib baik umah mak dekat..
Dekat2 pun takdala tiap hari balik umah mak..
Selagi belum bersalin ni, hari cuti dan ujung minggu balik umah mak..
Rindu pulak kat si aleya..

okla.. nxt n3 aku hapdet pasal checkup semalam k..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin