~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, September 22, 2010

~ Raya Kedua.. 2 Syawal.. Majlis Bertunang SIL ~

11.9.2010 [Sabtu]

Raya ke-2.. hari nie kitorang takda pergi mana-mana pun oleh kerana hari ni adik ipar aku aka adik mr hubby ku yang no. 4 akan bertunang.. so ada majlis kecil kecilan sikit.. ada jugak yang datang untuk beraya..

Dari pagi memang agak sibuk sikit sebab hidangan untuk tetamu adalah masakan sendiri.. ketupat palas + ketupat pulut pun masih ada lagi.. cuma tambah menu soto jer.. alhamdulillah.. habis..

Pihak lelaki datang dalam pukul 12 tghari.. ngam ngam tengahari memang time makan.. hehehe.. pihak lelaki memberi sebanyak 7 dulang hantaran dan di balas oleh pihak kami sebanyak 11 dulang.. kitorang banyak bagi kuih raya aje termasuk pulut kuning.. hehehe.. maklumlah nama pun raya kan...

n3 kali nie malas nak cerita panjang.. layan gambor jela yer.. mana-mana yang sempat snap aje..

bgambor bersama maksu kecik.. sengih jer si aleya..

loving couple.. ngape abang sengih camtu ek..

wit my SIL yang bertunang.. hehehe.. mak yong yang nak interprem jugak..

pihak lelaki sedang berbincang.. sekejapan jer.. telah diputuskan diikat selama setahun je.. insyaallah tahun depan bulan 11 majlis berlangsung..

bincang sudah.. sesi sarung cincin pulak.. Selamat Bertunang ye dak Intan.. jaga perhubungan tu elok-elok yer.. ada masalah bawak berbincang bersama-sama yer...

bincang sudah.. sarung cincin pun sudah... apalagi makan time pulak... dalam plastik kuning tu, hantaran dari pihak pompuan ke pihak lelaki yer.. simple aje.. bungkus-bungkus.. save bajet..

nota : next n3.. 3 syawal.. balik ke Putrajaya..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin