~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, August 24, 2012

~ Raya Pertama @ 1 Syawal ~

"Selamat Hari Raya...
Hari Untuk Kita Bersuka Ria... "

Pagi raya..
Selepas en. hubby balik dari sembahyang raya..
Makan makan dulu pastu sesi bersalam salaman dan seterusnya bergambor...
Cerita tak banyak tapi nak tepek gambor masa raya pertama...

Juadah pagi raya...
Kuih raya, lemang, lemang tepung, ketupat palas, nasi impit, kuah kacang dan rendang ayam...



Sesi bersalaman...
Cucu dulu salam ngan opah..



Diikuti dengan kak long, en. hubby dan saya...
yang lain lain tak sempat amik gambar...







Ibu mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...halalkan makan minum ibu dan bla..bla..bla..huhuhuhu...sob sob sob...



Cayunkkk abang...hihihi...



Ok ok...dah dah... Kite teruskn dengan sesi bergambar yang lain k...

My hubby wit 2 kiddos...



Satu keluarga...



Keluarga kami wit mama



Mama wit cucu cucu



Keluarga kak long wit mama *suami klong tak dapat cuti tahun nie..*



Keluarga intan wit mama *tengah nunggu hari nk bersalin...*



Keluarga nini wit mama



Paksu dan anak anak bujang mama



Adik beradik en. hubby wit mama...cukup korum...



Menantu menantu mama... Saya sorang je pompuan...



Dan...nk jugak selit dua beradik nie...
My lil sweetie pie..



Jenuh korang nengok gambar kan...hehehe...
Pas bergambar terus pergi menziarah kubur arwah ayah dan opah en. hubby di Lahat...
1st time bawak anak anak pergi melawat kubur arwah atok n moyang dorang, walaupun tak pernah jumpa at least dorang tahu...
pastu terus beraya umah mak sedara en. hubby...
pastu terus balik rumah sebab nak siapkan barang barang untuk bbq malam tu...
kononnya bbq untuk anniversary ke 6 kami...ada baca doa selamat sikit...
Next n3 pasal bbq ek...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin