~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, August 1, 2012

~ Aktiviti Soping Soping ~

Sabtu @ 27hb

Keluar rumah jam 10.00 pagi
Soping barang dapur kat Giant Seri Kembangan
Top up barang kering yang dah abis kat rumah
Orang tak ramai lagi
Semua barang dah dapat





Lepas g Giant... En. Hubby ajak jejalan ke Jusco Taman Equine...
Mula mula nak cuci mata je
Tapi Terrrr...rembat kasut raya anak anak... Huhuhu...
Dah la ramai orang... Mungkin dorang soping raya awal awal agaknyer...
Senang...
Tak lama kat Jusco pun...
Laila dah mengamuk nak tido...
Terus balik, Laila tertido dalam kereta terus sampai rumah...
Sampai rumah jam 2 petang...

Ahad @ 28hb

Pukul 10.00 pagi... Terjah karnival jualan raya kpdnkk kat presint 2 tue...
Memang hajat hati nak cuci mata jer...
Alih alih terrrr....beli jugak baju anak anak sepasang...o
Beli cornflakes kononnyer nak buat kuih raya tahun nie...
Ishhhh....

Pastu terjah ke Alamanda plak...
Kat sini memang berhajat nak beli baju n jeans untuk saya... Hihihi...
Pergi carrefour cari lauk basah untuk masak berbuka sebab mak n abah nak datang berbuka...
Sebelum balik singgah big apple... Kakak nak makan donut katanyer...

Sampai rumah kul 2 petang...
Cam biasa laila tertidor sampai ke rumah...

Sekian, update pasal hujung minggu lepas... Hihihi...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin