~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, August 23, 2012

~ Bekerja Dah Weiii...5 Syawal... ~

Salam Aidilfitri...
Dah 5 Syawal hari nie...
Saya pun dah masuk keje...
Saya amik cuti sehari je...
Anak anak hari nie dan esok en. hubby yang jaga...
Uolss mesti masih bercuti kan...
Alang alang minggu depan baru uolss masuk keje kan...

Tuan tanah yang semangat nak g keje pagi nie...



Dalam perjalanan pergi keje...
Jalan raya yang begitu tenang sekali kat putrajaya nie...
Kalau macam nie hari hari kan best...
Tak jem...tak berebut rebut...







Entry tentang hari raya akan menyusul yer...
Slow slow nak karang esei nie...

Ok la uollsss...
Yang bekerja...selamat bekerja...
Yang masih bercuti...selamat bercuti...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin