~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, August 17, 2012

~ Ketupat Nasi is my feveret ~

Wahh... spekang london gitu...
Raya raya nie kalau takde ketupat tak sah kan...
Hahahah... nak buat nyer pun satu hal jugak...
Takkan tau makan je kan...
Huhuhu...

Sekarang nie dah ada dah cara cara nak buat sarung ketupat tu...
Nie pun dapat dalam facebook hah...
Kelas ko mai...tahun nie beranyam ketupat ko mai...
Mehla kiter beramai ramai blajar menganyam ketupat nie hah...

Gambar ihsan : facebook


Ketupat nasi nenek saya very da best..
Tapi tahun nie tak balik umah nenek... huhuhu...
Saya sebenarnya pandai gak la menganyam tapiiii..... *ada tapi tapi plak...*
1 ketul ketupat mengambil masa sampai setengah jam...
Hahahahaha...
Takpe kan... practise makes perfect... *ayat sedapkan hati...*


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin