~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 1, 2012

~ 12 Ramadhan @ 1 Ogos ~

Alhamdulillah...
Bulan Ogos dah menjelma...
Hari ke 12 kita semua berpuasa... Syukur...
Masih lagi berpuasa...

Seperti kebiasaan kalau bersahur saya sorang aje...
En. Hubby bangun jugak tapi tak makan...
Pagi tadi ade peneman baru... Laila...
Sebenarnya dah banyak kali jugak dia bangun tapi ibu tak sempat amik gambar... Hihihi... Nak jugak tunjuk bukti kan...
Tengah sahur, terkedek kedek kluar bilik...
Hihihi... Sahur tadi saya hulurkan kurma je kat dia...
Pastu landing baik punye tepi dinding...
Lepas bersahur terus minta nenen n sambung tidur sampai kul 6.30 pg...
Kena kejut sebab saya masuk keje kul 7.30 pg...
2 bln nie mmg saya masuk awal...



Sengih dapat makan kurma...



Meh nak share juadah berbuka untuk 7, 8 dan 9 Ramadhan...

7 Ramadhan











8 Ramadhan







9 Ramadhan

Hari Ahad... Family saya datang berbuka di rumah saya di Putrajaya... Uishhh... Makan ramai ramai ni memang seronok... Lagi lagi Aleya... Bukan main bertambah makan...











Syukur... Alhamdulillah... Rezeki kami di bulan Ramadhan... Lauk pauk di PARAM masih di blacklist... Huhuhu... Baru dapat notis dari TNB yang blok saya akan ada gangguan bekalan elektrik hari nie (1 ogos) dan esok (2 ogos)... Aduhhh... Kene planning berbuka makan kat luar plak ker?

~ mai aka ibu AL ~
posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin