~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, August 10, 2012

~ Cuti Raya ~

Pagi pagi tadi dah emo sikit...huhuhu...
Skrang kita perbaiki balik perasaan sedih tu...
Kita mau cuti raya...hoyehh...

Raya tahun nie giliran belah en. hubby saya...
Maka, teman balik perok la yee..
Persiapan raya baru 50% kot..
Banyak g barang yang tak dapat nie...
Baju raya ku dan anak anak pun lum siap g nie...
Tailor bagitau next week siap...
Huhuhu...

Uollss dan mohon cuti raya...
Wahhh....ada yang sebelum pose dah mohon cuti raya...
Hebat hebat...

Tahun nie saya mohon cuti sehari je...sedihkan...
Memang planning asal nak cuti lama sikit...
Tapi keadaan baki cuti yang tidak mengizinkan...
Kan haritu saya cuti hampir 2 minggu gak sebab laila kene c.pox...
Terpaksa la berkorban sikit...
Sori ye en. hubby, bukan binimu saje2 tak nak amik banyak cuti...
Tapi keadaan tak mengizinkan...huhuhu...

Hari rabu je saya coti...
Khamis dah masuk koje...
Disebabkan sekolah dan taska anak anak masih tutup, en. hubby merangkap bbsitter ye pada hari khamis dan jumaat tu...



Yang nie plak jadual cuti staf bahagian saya...
Masing masing sakan seminggu...
Beraya sakan la deme yer...



Persiapan raya korang camne...
Mesti lagi meriah kan...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin