~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, August 16, 2012

~ Kejap Ada Kejap Takda ~

Kejap ada


·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

Kejap takda


·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

Dah macam biskut chipsmore pulak kan
Tapi nie bukan biskut chipsmore tu
Nie biskut raya
Biskut raya hamper saya haritu

Nak tau sape punye kerje
Nie dia...
Sengih je melantak...
Kejadian pagi tadi masa sahur...







Budak bertuah nie makan kacangnye aje
Yang biskutnyer tak makan pun
Saborjela...

~ mai aka ibu AL ~
posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin