~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, June 25, 2010

~ Sate Ikan ~

korang pernah makan makanan nie tak ?


ni la namanya sate ikan.. aku pernah terbaca sate ikan ni dekat blog sape ntah, tak ingat la pulak tapi memang sedapp.. aku pernah makan sate ikan ni masa sekolah dulu, tapi yang menjualnya naik motorsikal aje.. masa tu kalau tak silap sebatang baru RM0.10 aje.. sekarang ni tak tau la plak berapa.. gambar yang kat atas nie, adik aku beli kat pasar malam TTDI hari ahad lepas.. aku tengok makin kecik pulak bola-bola sate ikan ni hah, makin comel pulak.. rasa dia bukan macam sate biasa tu tau.. sos dia plak macam sos cili aje.. memang sedap.. kalo ade lagi hari minggu nie, ingatkan nak beli lagi laa.. hehehee...


Photobucket

3 comments:

idah @mama izzya said...

sedap ke dok sate ikan tu?x pernah try la..kat teganu ni hah ada jual tp idah x pernah beli pun..sate tu ala2 kepok lekor jer kan..kuah dia kaler pink..

mai a.k.a ibu leya said...

idah x rase lagi ker? kat ganu banyak ek.. cubala try test dulu.. ;) mana tau kena dengan selera idah.. mai mmg suka sate ikan nie, blajar makan sate ni masa skolah2 dulu.. jual depan pintu pagar skolah.. skrang agak susah nak dapat..

safiah said...

kat terengganu mmg byk jual...pegi pantai je..confirm dapat beli...ingat time sekolah dulu..jual kat luar sekolah after habis sekolah kan...:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin