~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, June 14, 2010

~ Sama Dak.. ~

tengah gobek2 lappy nie.. ade plak gambor nie.. so, aku tepek la kat sini.. hehehe..
cuba nengok persamaan 2 gambar nie.. tang mana yang sama ek?


opsss.. lupa nak bagitau.. pic sebelah kiri tu aleya (x ingat bape bulan.. ), sebelah kanan pic aku laa..

hehehehe... comei kan.. ???

Photobucket

6 comments:

Umi....Afiqah Mahfuzah said...

heheh..sama-sama..tang hidung,pipi,mata,kening,mulut..heheh.semua sama lah

mai a.k.a ibu leya said...

na : hehehe.. ;)

SaHaNiMsofEa said...

ketak2 jugak peha k.mai waktu kecik dulu yer!

mai a.k.a ibu leya said...

hanim : minum susu cap gantung sepenuh masa time kocik2 dulu.. heheheh... badan pun mantop.. ;0

az said...

sejibik la mai..ha2..mana tak tumpahnya susu kalau tak ke perut kan..

mai a.k.a ibu leya said...

yela az..
masa aleya kecik2 dulu mmg bam bam sebab susu badan tu yg aku geram tu nengok anak ko.. hehehe.. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin