~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, June 18, 2010

~ Roti Canai ~

sumber gambar : mr. google

Sekejap je masa berlalu.. hari ini dah hari jumaat.. bulan 6 pun dah nak abis.. huhuhu.. pagi tadi u all breakfast apa.. aku macam biasa la pagi nie makan roti canai.. abis 2 keping tu.. mak yong kebulur nie roti yang aku makan tadi lebih kurang macam pic kat atas nie laa..

sejak mengandung yang kedua kali nie memang tak lepas dari makan roti canai.. masa proses trimester pertama dalam 3 @ 4 bulan cam gitu lupa laa.. hari hari waktu pagi makan roti canai.. kalau tak sekeping aku balun sampai 2.. memang masa tu tak boleh makan benda lain, tekak nie rase nak makan roti canai aje.. sampai mamak tu pun dah kenal muka aku.. nak kata teringin pun tak jugak.. mengidam pun tak jugak.. cuma selera tekak masa tu..

tapi sekarang nie bila dah msuk kandungan 6 bulan lebih.. takdala hari-hari breakfast makan roti canai, telah di variety kan.. nasi pun dah boleh makan.. badan pun dah rasa makin berat aje.. hehehe.. risau gak nie, next week ada check up.. tak tau la berat nie naik banyak ke sikit.. emmm.. minta2 semuanya OK..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin