~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, June 17, 2010

~ Lepak Lepak Selepas Ofis Hour ~

Semalam selepas waktu kerja, macam biasa kalo waktu cuti aje mr. hubby n aleya datang amik aku kat opis.. anak dara aku sorang nie tersengih2 nampak ibu.. dari jauh dh panggil ibuuu.. ibuuu.. uishh.. anak aku nih, kuat sangatla plak panggil.. hehehe..

bile dh masuk dlm kreta.. "ayah, nak g aman.." (ayah, nak pergi taman..) tgok.. anak dara sorang ni dah pandai nak minta g taman.. ermm.. jadi kitorang pun teruskan perjalanan tp tak pergi taman pun, mr. hubby bawak kitorang smpai la ke masjid putra, berhenti je kat tepi jalan tu kejap..

aku tepek la sikit gambor kat sini yer.. layann..

sekejap je kitorang lepak kat sini.. mr. hubby dh ajak balik.. aleya tak mau balik dan tak mau masuk dalam kereta.. arhh sudah.. nasib baik ayah pandai pujuk, aleya pun termakan pujukan ayahnyer.. kitorang pun terus menuju ke rumah, turun je dari kereta terus aleya ajak g taman permainan kat bawah rumah tu, hah layan jela.. kesian pulak kat dia, lagipun memang dah lama kitorang tak bawa aleya pergi taman permainan.. huhuhu.. kali nie gambar ibu takda ye.. jd fotographer jap..

masa ni pun masih tak puas lagi.. yela kan, budak budak tengah membesar, tengah seronok.. takkan nak halang pulak.. jam dah 6.30 petang terpaksala angkut anak dara ni naik rumah, nak kemas-kemas barang2 n baju aku, mr. hubby, aleya dan sebagainya, sebab malamnyer tu kitorang nak pergi rumah mak pulak, nak antar aleya kat sana, sebab pengasuh aleya last minit baru hantar sms nak sambung cuti sampai hari jumaat, takkan mr. hubby nak sambung cuti lagi kan.. kesian pulak dia.. jadinyer kitorang suami isteri nie terpaksala ulang alik DAMANSARA - KL - PUTRAJAYA.. redha aje..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin