~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 10, 2010

~ Cuti Sekolah aka Musim Kahwin Kahwin~

sumber pic : mr. google.. tq

hari nie dah masuk hari yang ke 4 budak-budak sekolah bercuti.. seronok a korang ek 2 minggu cuti-cuti mesia.. kalo yang ada kelas tambahan tu haruslah korang menghadirkan diri kan, jangan ponteng lak nanti korang jugak yang rugi.. akak x rugi dik non.. kerana cuti skolah jugak la bos aku pun apply cuti 2minggu terus.. amik ko.. ha bercuti di luar negara, alang alang g konvo anak g la melancong skali ye dakk.. agak-agak korang balik nanti ade x souvenir untuk aku.. ermmm.. xderla mengharap tapi kalo dapat tu Alhamdulillah.. *Bos.. Jangan Lupa PA mu ini yer.. * ahaks..

sempena cuti sekolah jugak la berlambak lambak kad jemputan kahwin yang aku dapat.. ada yang cantik, ada yang simple, ada yang cute.. macam macam jenis.. tu belum jemput by mulut.. smpai x tau nak pergi yang mane satu, pada kengkawan yang aku x dapat p majlis korang, aku mohon ampun yer.. x tkejor dek badan yang memboyots nie.. last week aku sempat g tgok anak jiran mak aku kahwin pastu bkejor plak pergi kenduri sepupu aku berkhatan aka anak pak long aku.. jdnyer bile dah sampai situ haruslah lama kan, nenek aku dr kampung ada datang gak, pak cik mak cik aku lagi.. meriah ngan kitorang aje.. riuh rendah..

bulan nie gak aku n family ada agenda yang amat penting.. cewahh.. penting sangat ker.. ape yg penting sangat tu, nantila aku crita bile perkara tu dah confirm jadik.. 1st time ni kalo perkara tu betul betul menjadik.. hehehehe.. doakan je la ek..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin