~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, June 23, 2010

~ Hari Ahad.. Jalan-Jalan ~

sebelum kitorang sibuk nak buat persiapan tunang adik aku tu, sempat lagi g jejalan ari ahad baru ni.. kononnya nak pergi cari barang nak buat hantaran la tapi ntah macam mana kedai yang selalu mak aku pergi tu tutup..

pagi-pagi lagi aku sefamily + adik aku 2 orang dah bersiap nak pergi Muzium Negara.. mak + abah pulak balik kampung sekejap pasal nak maklumkan hal pertunangan adik aku tu.. sebenornya en. hubby ada sikit kerja yang perlu di settlekan sebab esoknyer (isnin) bos dia nak meeting, so aku pun terhegeh-hegeh nak ikut jugak tak padan dengan memboyots kebetulan masa kitorang pergi tu tengah berlangsung pameran keranda.. aku n aleya tak masuk pun, malasla lagipun en. hubby tak kasi masuk.. yang masuk nyer 2 orang adik aku tu jer.. nak sangat tengok pergila janji korang puas.. aku n aleya hanya lepak-lepak je kat gerai-gerai yang disediakan kat pintu masuk pameran tu, kebetulan member en. hubby ada bukak gerai ABC, so duduk-duduk la situ sambil menunggu 2 orang adikku itu..

banyak gak gerai yang dibuka dekat situ.. ada jugak orang luar yang menjual dan ada jugak staf muzium.. sempat la si aleya menyambar sabun belon tu ala yang kena tiup sabun, pastu belon keluar banyak-banyak jenuh gak melayan, yang jadi mangsa untuk tiup sape lagi ayahnyer laa.. nak tiup sendiri tak pandai, angin ada tapi tak lepas.. hehehe...

kalo korang nak pergi pameran keranda tu, rasenya masih sempat lagi.. pameran tu dilanjutkan sampai 17 Julai nie.. so kepada sesiapa yang berani tu silakan lah.. ok la cerita panjang nanti boring lak membacanya.. so layan pic sudah..

Poster Pameran Keranda
nie la belon sabun saya..
tiup bang jangan tak tiup.. cukup nafas tu..
kawan baru aleya.. abang adam..
kita makan abc dulu..

like ayah like anak..
ko pehal ijam.. ngan poster pun belasah jer..

jalan-jalan ngan paman pulak..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin