~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

~ 24 weeks @ 6 months ~

pagi tadi dah bengang2 kan.. kali nie nak crita menda lain plak.. ok, ari nie aku nk update yg kandungan ku sudah memasuki ke minggu yang ke 24 sama dengan 6 bulan.. syukur Alhamdulillah..

bila dah masuk bulan ke 6 ni, antara perkembangan yang tentunya aku dh sememangnya kembang ialah :

~ rasa sihat Alhamdulillah..
~ nafsu makan yang membuak2.. tapi harus dicontrol, takut kena marah ngan nurse next checkup nanti sebab takut berat naik mendadak..
~ dh rasa pergerakan baby dalam peyut.. orang kata baby time nie selalu tersedu sedu dalam peyut kita kan.. tu yg dapat rasa tu.. kekadang tu cam terkejut kejut je kan..
~ x boleh baring atau duduk di atas lantai.. dah mula sakit belakang n pinggang..
~ kaki pun x nampak bengkak lagi.. selalunya masa preggy yg pertama dulu, time2 camnie kaki pun dh nampak kembong..
~ kekadang sedang tido di tengah tengah malam.. bile menggeliat tu, betisku diserang kekejangan.. aduishhh.. sakit.. sib baik ade en. hubby tolong sapu minyak angin..
~ ramai dikalangan sahabat sahabat yang berkata aku pregnant kali nie perutku nampak comei.. kecik aje.. ye ker? aku nengok kat cermin cam besar aje..

ape2 pun perkembangan kali ni dan seterusnya.. aku doakan semoga semuanya selamat.. aminnn..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin