~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

~ Alhamdulillah.. Rezeki Lagi ~



bila tengok gambar slip gaji tu mesti korang dah tau ape kan.. hehehe.. Syukur Alhamdulillah.. setelah sekian lama menunggu akhirnya gaji aku bulan nie terdapat pertambahan sikit.. rezeki anak.. tunggakan yang diterima selepas 6 bulan jawatan aku dinaikkan gred bolehlah menampung kami sekeluarga dan persediaan bagi bakal ahli baru keluarga kami.. Alhamdulillah.. luahan kali ini bukanlah untuk membangga diri dan niat di hati hanya ingin berkongsi kegembiraan aku bersama kawan-kawan di luar sana..


"Ya Allah, aku bersyukur di atas segala rezeki yang Engkau limpahkan kepada kami sekeluarga..Amin.. Alhamdulillah.."


Photobucket

3 comments:

Jue @ atanayuiman said...

jom belanja jue makan.. hehehe..

p/s : kak, baju yg set mcm akak ckp tue ada.. tapi set untuk baby girl.. jom singgah blog jue..

cik dah ganu kiter said...

alhamdulillah rezeki...
blanje ah etek..hehhhe

amai @ mai said...

Jue : boleh.. boleh.. ;) akak dh nengok blog jue, rase cam nak rembat jer.. tp utk gegirl kan.. hehehe.. ;) nnt ape2 pun akak roger jue..

idah : alhamdulillah idah.. boleh boleh.. meh datang putrajaya.. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin