~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 19, 2010

~ Award dari mamaizzya ~

rase cam dah lama x hapdet blog.. macam bizi sesangat je ek.. walaupun blog aku nie x berhapdet tapi aku rajin gak baca n3 kengkawan yang lain.. silent reader kononnya..

Dalam x hapdet blog tu, ade gak member blogger yang sudi menghadiahkan award kat aku nie.. hehehe.. tq tq.. nak tau award pe plak kali nie.. jeng jeng jeng...



award kali nie aku terima dari mamaizzya a.k.a idah..

nie tugasan yang kena buat yer..


ANDA MESTI BERI PUJIAN KEPADA PEMBERI AWARD NI

Bismillahirrahmanirrahim.. ishhh.. mcm nak bagi ucapan kat grammy award plak.. hehehe.. terima kasih banyak kepada idah kerana sudi bagi award nie kat saya.. walaupun kita x pernah bersua muka tapi jalinan persahabatan yang terbina bile berblogging nie amatlah dihargai..

blog idah very best.. mcm2 crita ade, specially tntang crita anak2 dia.. banyak idea gak nak nulis kan.. hehehe... semoga idah sukses dlm dunia berblogging yer.. thanks a lot...


SILA BERI AWARD KEPADA 10 BLOGGER YANG LAIN

dengan rendah hatinya nak bagi award nie kepada ;-

- az
- hanim
- konah
- haslina
- kak wawa
- arin
- na
dan sesape yang sudi singgah kat blog aku nie.. amik lerr.. ;)


ANDA MESTI MEMBERITAHU 10 BLOGGER NI

akan ku kabarin kepada semua


BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR YANG BEST N GREAT
blog aku nie blog simple2 aje.. hanya catatan biase.. suka berkongsi cerita dan membaca kisah2 kengkawan yang lain.. tidak sehebat blogger2 tegar yang ada.. andai kata aku punyai masa insyaallah blog ini boleh jadi yang best n great di mata kengkawan.. hehehe.. ;)


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin