~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

~ Set Bersalin Apa Yang Kengkawan Guna?~

Sejak dah masuk usia kandungan 7 bulan nie, aku dh mula survey barang barang keperluan aku masa berpantang dan barang keperluan untuk menerima orang baru.

sekarang ni aku tengah survey Set Bersalin, dalam fesbuk pun aku ada minta cadangan n pandangan daripada kengkawan tentang Set Bersalin yang bagus dan tak membazir bile aku menggunanya nanti.

semasa berpantang anak pertama dulu, aku guna Set Le***a F***u**.. ermm, cam tak best aje, rasa macam tak berpantang ye jugak.. tu yang sekarang nie kalo boleh nak yang bagus, berkualiti dan yang pasti rege pun x berapa mahal sangat mengikut kemampuan dan bajet aku.
bila tengah survey ada jugak terpikat dengan satu produk set bersalin nie, bile baca testimoni pengguna macam teruja aje.. nanti bila dah betul betul confirm beli baru aku tepek kat sini yer.

nie la antara Set Bersalin yang dicadang oleh kengkawan fesbuk aku . kalo ada rakan blogger yang nak share cadangan atau pandangan amatlah dialu alukan..

Set Bersalin Nona Roguy

Set Bersalin HPA

Set Bersalin Amway (Tropical Herbs)

Sumber Gambar : Thanks Mr. Google


ni la antaranya.. kat luar tu ada banyak lagi jenis Set Bersalin nie.. aku tepek mane yang aku jumpa gambor jer nak tepek banyak2 karang berpinor mata nengoknyer..

pening gak kan kalo nak wat pilihan.. nak kata cerewet tak jugak.. tapi aku keinginan kepuasan tu yang penting.. sihat tubuh badan.. maklumlah orang pompuan ni kena jaga macam2.. atas bawah dalaman luaran.. huhuhu~~ untuk sapa jugak kan.. en. hubby tercinta jugak.. ;)


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin