~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, July 26, 2010

~ Permulaan Hari Isnin Yang Agak Errrr.. ~

Mengapakah ?
Kenapakah ?
Hari Ini Hari Isnin

ARgggghhh... Malasnya nak g keje ari niee.. datang tadi pun dah lewat.. aduisss.. nie gara-gara aleya tak mo bangun pagi tadi, habis aku pun sama-sama lewat.. En. Hubby.. ermmm relax aje.. awal-awal dah siap nak g kerja.. hensem hari nie.. hihii.. puji ada makno.. maklumlah kerja kat KL, kenala keluar rumah awal sikit.. so, tinggallah aku menyiapkan si Aleya.. ishh macam tak biasa aje.. hari hari kan sama aje..

Sekarang nie bos takda.. pergi meeting.. saja nak pos n3 nie.. konon nak luahkan perasaan.. k lah ade kerja dah menanti.. hahahha... nanti aku pos n3 baru ekk..


Photobucket

2 comments:

Kasih said...

salam hye sis..
the same situation..
'kena keje'..
terpaksa merelakan..
semoga hari2 kt ceria selalu ya,
take care =)

Zaidah said...

monday blues...kekadan memang macam malas aje nak gie kerja...tapi kena jugak pegi kan...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin